Euro Service Center Trade ofera in mod gratuit serviciul Pick-Up & Return pentru o gama mare de produse aflate in perioada de garantie:

1. Notebook-uriAsus, Samsung
2. Monitoare LCD: Asus, Samsung, RPC
3. EEEpc-uri si PDA-uri Asus
4. Sisteme desktop Asus, RPC, Njoy
5. Orice alt produs pentru care detineti Certificat de Garantie Euro Service Center Trade (vezi specimen). Certificatul de Garantie trebuie sa fie stampilat si semnat de unitate de service.

Prin intermediul serviciului Pick-Up & Return sunt ridicate produsele de la adresa indicata de client, si returnate la adresa mentionata dupa repararea produsului in service.

Serviciului Pick-Up & Return presupune transportul gratuit al produselor de la client si inpoi catre client. Euro Service Center Trade foloseste, pentru Pick-up & return, serviciile curierului Nemo Express.
Pentru a beneficia de Pick-Up & Return, trebuie sa urmati pasii :
1. Anuntarea service-ului fie prin trimiterea unui e-mail la: garantii@esc-it.ro   sau telefonic la numarul de telefon: +(4021) 331.00.67/68/69, sau prin intermediul serviciului LiveSupport.
2. Pregatirea produsului pentru transport, amabalat in ambalaj original sau cu elemente de protectie suficiente pentru a evita deteriorarea in timpul tranpsortului.

3. Este obligatorie atasarea la colet a unei copii dupa factura de achizitie, si a certificatul de garantie (original), precum si a fisei de predare in service pe care sa precizati numele dvs./ firma, numarul de produse trimise, defectul reclamat.

Serviciul Pick-up & return asigura preluarea produsului in termen de 24 de ore (*) de la sesizare clientului, livrare in service in cel mult 24 de ore (*) de la ridicarea coletului de la client si returnarea produsului in cel mult 24 de ore (*) dupa ce s-a finalizat repararea / testarea finala a produsului in Euro Service Center.

 

Pe colet trebuie lipita eticheta RMA (eticheta Expeditor – Destinatar):

Expeditor: Nume Prenume
Adresa completa: Strada. Nr. Oras, Judet, Telefon

Destinatar: Euro Service Center Trade
Adresa: Sos. Oltenitei 372, Popesti Leordeni, Ilfov

(*) – Serviciul  nu este disponibil in zile de week-end (Sambata si Duminca) si nici in perioada Sarbatorilor Legale

 

Situatii in care Serviciul Pick-Up & Return nu este asigurat :
1. produsele nu sunt insotite de certificat de garantie emis de Euro Service Center;
2. produse pentru care nu se acorda serviciul Pick-up & Return.
3. produse a caror perioada de garantie a expirat;
4. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
5. produsele care au fost expediate prin intermediul altor firme de curierat decat cea agreate de Euro Service Center;

Pentru cazurile 2, 3, 4 si 5, dupa repararea / inlocuirea produsului, acesta se va expedia catre dvs. cu plata ramburs, (cost care include turul si returul produsului).