Ai un produs care s-a defectat?

In 3 pasi simpli ne poti trimite produsul. Pentru a beneficia de serviciul de preluare si returnare a aparatului trebuie sa completezi formularul de service.

Service Canon

Euro Service Center Trade este centru autorizat pentru reparatia / intretinerea imprimantelor si plotterelor, in garantie, din gama Canon.

 

  • Copiatoare din gama iR (ImageRunner) iR10xx (iR1020J, iR1020,iR1024A, iR1024F, iR1024i, iR1024iF)
  • Copiatoare din Gama iR20xx, (iR2016J, 2016, 2018, 2020, 2022, 2025, 2030)
  • Copiatoare din gama iR25xx (iR2520, 2525, 2530, 2535)
  • Copiatoare din gama iR32xx(iR3225/3235/3245)
  • Copiatoare color din gama iR2380/3080/3580
  • Copiatoare  color din gama iR ADV C20xx (iR ADV C2020L, 2020i, 2030L, 2030i)
  • Plottere din gama iPF 5xx/6xx/7xx/8xx
  • Plottere din gama iPF5xxx/6xxx/8xxx/9xxx
  • Scaner Documente din gama DR-xxxx

       La manifestarea unui defect clientul trebuie sa contacteze service-ul autorizat Canon la urmatorul numar de telefon : +(40) 0372.770.777.

       Clientul suporta cheltuilile de trasnport la trimiterea produsului catre service, iar Euro Service Center Trade suporta cheltuilile de transport la returnarea produsului reparat. Pentru produse voluminoase, specialistii nostri se pot deplasa la sediul dvs. (costul deplasarii este suportat de client).

POSTGARANTIE

       Euro Service Center Trade asigura servicii extragarantie (cu piese originale ale furnizorului), pentru urmatoarele tipuri de produse:

 

  • Copiatoare din gama iR (ImageRunner) iR10xx (iR1020J, iR1020,iR1024A, iR1024F, iR1024i, iR1024iF)
  • Copiatoare din Gama iR20xx, (iR2016J, 2016, 2018, 2020, 2022, 2025, 2030)
  • Copiatoare din gama iR25xx (iR2520, 2525, 2530, 2535)
  • Copiatoare din gama iRxx70 (2270, 2870, 3570, 4570) iR2200/3300
  • Copiatoare din gama iR30xx(iR3025/3035/3045)
  • Copiatoare color din gama iRC3100/3170/2570/3180 postgarantie
  • Copiatoare  color din gama iR ADV C20xx (iR ADV C2020L, 2020i, 2030L, 2030i)
  • Plottere din gama iPF 5xx/6xx/7xx/8xx garantie si post garantie
  • Plottere din gama iPF5xxx/6xxx/8xxx/9xxx garantie si post garantie

Pentru o oferta personalizata pentru servicii de extragarantie va rugam sa ne scrieti pe adresa: garantii@esc-it.ro, precizand modelul produsului si defectul.

Procedura trimitere produse in service

Procedura trimitere garantii catre Euro Service Center Trade

Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

  • Clientii din provincie vor trimite produsele pe adresa: EURO SERVICE CENTER TRADE: POPESTI LEORDENI, Sos. OLTENITEI, Nr.372, Jud. ILFOV, Cod postal: 077160, tel. 0372770777 (prin curier rapid).
  • Clientii din Bucuresti vor aduce produsele personal la punctul de lucru din: Str. Ghercu Constantin Nr. 14 demisol (Regie), sector 6.
  • Plata coletelor va fi suportata de client la trimitere catre service si de Euro Service Center Trade la returnare catre client (daca se constata in service defectul reclamat)
  • Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
  • Produsele vor fi insotite obligatoriu de copie dupa certificat de garantie si o fisa de service care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).

Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.

  • Pentru informatii produse aflate in service si proceduri ne puteti contacta la numarul 0372770777 sau prin e-mail la adresa: garantii@esc-it.ro .
  • Atat la introducerea cat si la rezolvarea unui produs aflat in service, va pleca automat un e-mail catre adresa dvs. din baza noastra de date. Va rugam sa urmariti si sa ne semnalati orice eroare strecurata in acest proces cat mai repede posibil.
  • Urmatoarele categorii de produse va rugam sa le trimiteti in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente, in caz contrar nu raspundem de daunele provocate la transport:

–          LCD

–          UPS

–          LAPTOP

–          TABLETE

–          SISTEME DESKTOP

Un produsul DOA (defect de nou – max.7 zile de la data achizitiei LikeIT/RHS) se va trimite in ambalaj original cu toate accesoriile si insotit de o copie dupa factura care atesta faptul ca produsul se incadreaza in cele 7 zile. Specificati pe colet si pe fisa de service: “ PRODUS D.O.A.”. Produsele D.O.A. vor fi creditate in 48 ore daca se constata defectul in service. Daca nu se constata defectul reclamat in service, produsul va fi returnat cu plata la destinatie.

 

  • EURO SERVICE CENTER TRADE suporta transportul dus-intors prin NEMO EXPRES doar pentru urmatoarele grupe de produse aflate in garantie: monitoare ASUS, SAMSUNG, RPC, laptopuri ASUS si SAMSUNG, sisteme desktop ASUS, RPC si NJOY, tablete ASUS, Sycron, Njoy

 

Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere.

Garantie expirata, defecte din vina utilizatorului sau upgrade-uri neacoperite de conditiile de garantie

Vanzari componente hardware pentru diferite dispozitive precum laptop, desktop, imprimante si alte dispozitive.

Solutii IT pentru training-uri sau alte evenimente, solutii standard sau personalizare bazata pe experienta specialistilor nostri.

Servicii Profesionale de Recuperare Date de pe orice mediu de stocare defect, orice marca de Hard Disk si orice interfata.

Abonamente Service

Grija calculatoarelor si a altor dispozitive este a noastra. Prioritate la interventie, deplasare gratuita, control permanent.