Ai un produs care s-a defectat?

In 3 pasi simpli ne poti trimite produsul. Pentru a beneficia de serviciul de preluare si returnare a aparatului trebuie sa completezi formularul de service.

Garantii monitoare Asus

 Euro Service Center Trade este centru autorizat pentru reparatia / intretinerea monitoarelor lcd, tft din toata gama de produse Asus

Euro Service Center Trade este singurul service autorizat Asus din Romania.

– La manifestarea unui defect clientul trebuie sa contacteze call center-ul  ASUS la telefonul : +(40) 0372.770.777 .

– Call center-ul  ASUS va incerca rezolvarea problemei prin telefon.

Monitoarele LCD Asus se trimit numai printr-un curier despre care centrul de service va va da toate informatiile necesare (in acest moment agream doar curierul NEMO EXPRESS – adresa la care puteti afla numerele de telefon de la curier este : http://www.nemoexpres.ro ). Monitorul Asus va fi trimis cu plata la destinatie pe adresa : Euro Service Center Trade SRL, Sos Oltenitei 372, Popesti Leordeni, tel.021-3301786 sau 0800800316 (apelabil doar din reteaua RomTelecom).

Produsele DOA (defecte de noi – max.7 zile de la data achizitiei) se vor trimite in ambalaj original cu toate accesoriile si insotite de o copie dupa factura care atesta faptul ca produsul se incadreaza in cele 7 zile. Pe fisa de service specificati “ PRODUS DEFECT DE NOU”. Aceste produse vor fi creditate in acceasi zi.

Procedura trimitere produse in service

Procedura trimitere garantii catre Euro Service Center Trade

Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

  • Clientii din provincie vor trimite produsele pe adresa: EURO SERVICE CENTER TRADE : POPESTI LEORDENI, Sos. OLTENITEI, Nr.372, Jud. ILFOV, Cod postal: 077160, tel. 0372770777 (prin curier rapid).
  • Clientii din Bucuresti vor aduce produsele personal la punctul de lucru din: Str. Ghercu Constantin Nr. 14 demisol (Regie), sector 6.
  • Plata coletelor va fi suportata de client la trimitere catre service si de Euro Service Center Trade la returnare catre client (daca se constata in service defectul reclamat)
  • Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
  • Produsele vor fi insotite obligatoriu de copie dupa certificat de garantie si o fisa de service (exista model pe site-ul www.esc-it.ro) care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).

Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.

  • Pentru informatii produse aflate in service si proceduri ne puteti contacta la numarul 0372770777 sau prin e-mail la adresa: garantii@esc-it.ro .
  • Atat la introducerea cat si la rezolvarea unui produs aflat in service, va pleca automat un e-mail catre adresa dvs. din baza noastra de date. Va rugam sa urmariti si sa ne semnalati orice eroare strecurata in acest proces cat mai repede posibil.
  • Urmatoarele categorii de produse va rugam sa le trimiteti in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente, in caz contrar nu raspundem de daunele provocate la transport:

–          LCD

–          UPS

–          LAPTOP

–          TABLETE

–          SISTEME DESKTOP

Un produsul DOA (defect de nou – max.7 zile de la data achizitiei LikeIT/RHS) se va trimite in ambalaj original cu toate accesoriile si insotit de o copie dupa factura care atesta faptul ca produsul se incadreaza in cele 7 zile. Specificati pe colet si pe fisa de service: “ PRODUS D.O.A.”. Produsele D.O.A. vor fi creditate in 48 ore daca se constata defectul in service. Daca nu se constata defectul reclamat in service, produsul va fi returnat cu plata la destinatie.

 

  • EURO SERVICE CENTER TRADE suporta transportul dus-intors prin NEMO EXPRES doar pentru urmatoarele grupe de produse aflate in garantie: monitoare ASUS, SAMSUNG, RPC, laptopuri ASUS si SAMSUNG, sisteme desktop ASUS, RPC si NJOY, tablete ASUS, Sycron, Njoy

 

Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere.

Garantie expirata, defecte din vina utilizatorului sau upgrade-uri neacoperite de conditiile de garantie

Vanzari componente hardware pentru diferite dispozitive precum laptop, desktop, imprimante si alte dispozitive.

Solutii IT pentru training-uri sau alte evenimente, solutii standard sau personalizare bazata pe experienta specialistilor nostri.

Servicii Profesionale de Recuperare Date de pe orice mediu de stocare defect, orice marca de Hard Disk si orice interfata.

Abonamente Service

Grija calculatoarelor si a altor dispozitive este a noastra. Prioritate la interventie, deplasare gratuita, control permanent.