Procedura trimitere garantii catre Euro Service Center

Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

  • Clientii din provincie vor trimite produsele pe adresa: EURO SERVICE CENTER, : POPESTI LEORDENI, Sos. OLTENITEI, Nr.372, Jud. ILFOV, Cod postal: 077160, tel. 0372770777 (prin curier rapid).
  • Clientii din Bucuresti vor aduce produsele personal la punctul de lucru din: Str. Ghercu Constantin Nr. 14 demisol (Regie), sector 6.
  • Plata coletelor va fi suportata de client la trimitere catre service si de Euro Service Center la returnare catre client (daca se constata in service defectul reclamat)
  • Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
  • Produsele vor fi insotite obligatoriu de copie dupa certificat de garantie si o fisa de service (exista model pe site-ul www.esc-service.ro) care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).

Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.

  • Pentru informatii produse aflate in service si proceduri ne puteti contacta la numarul 0372770777 sau prin e-mail la adresa: garantii@esc-it.ro .
  • Atat la introducerea cat si la rezolvarea unui produs aflat in service, va pleca automat un e-mail catre adresa dvs. din baza noastra de date. Va rugam sa urmariti si sa ne semnalati orice eroare strecurata in acest proces cat mai repede posibil.
  • Urmatoarele categorii de produse va rugam sa le trimiteti in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente, in caz contrar nu raspundem de daunele provocate la transport:

–          LCD

–          UPS

–          LAPTOP

–          TABLETE

–          SISTEME DESKTOP

Un produsul DOA (defect de nou – max.7 zile de la data achizitiei LikeIT/RHS) se va trimite in ambalaj original cu toate accesoriile si insotit de o copie dupa factura care atesta faptul ca produsul se incadreaza in cele 7 zile. Specificati pe colet si pe fisa de service: “ PRODUS D.O.A.”. Produsele D.O.A. vor fi creditate in 48 ore daca se constata defectul in service. Daca nu se constata defectul reclamat in service, produsul va fi returnat cu plata la destinatie.

 

  • EURO SERVICE CENTER suporta transportul dus-intors prin NEMO EXPRES doar pentru urmatoarele grupe de produse aflate in garantie: monitoare ASUS, SAMSUNG, RPC, laptopuri ASUS si SAMSUNG, sisteme desktop ASUS, RPC si NJOY, tablete ASUS, Sycron, Njoy