Echipa Euroservice Center este in prezent in cautarea unui nou coleg/unei noi colege care sa se alature acesteia in rolul de Responsabil Call Center.

Responsabilitati:

• Receptioneaza apelurile telefonice venite de la clienti, conform procedurilor companiei;
• Ofera informatii clientilor cu privire la modalitatea de trimitere a produselor in service;
• Mentinerea legaturii cu clientii prin email si telefon in vederea oferirii de informatii referitoare la status-ului reparatiei echipamentelor predate;
• Comunica clientilor stadiul in care se afla produsele aflate in service;
• Gestioneaza problemele ridicate de catre clienti in mod profesionist.

Cerinte:

• Dorinta de a oferi suport clientilor si o atitudine pozitiva, disponibilitate si orientare catre solicitarile clientilor;
• Bune abilitati de comunicare verbal si scrisa si foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
• Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara;
• Orientare catre client si foarte bune abilitati de comunicare;
• Cunostinte avansate de operare Office (Excel, Word, Outlook)
• Limba engleza – nivel mediu

Beneficii :
– pachet salarial atractiv
– mediu de lucru placut
– posibilitatea de avansare

In cazul in care cunoasteti persoana potrivita si o puteti recomanda, va rog sa ne transmiteti CV-ul pe hr@rhs.ro si completati formularul de recomandare atasat acestui mesaj!