Garantii RPC
Euro Service Center Trade asigura garantia produselor din toata gama RPC.
Monitoare LCD RPC
Sisteme RPC
Retelistica RPC (router, switch, placa retea)
TV Tuner RPC
Boxe si sisteme audio RPC
Mouse RPC
Tastatura RPC
Webcam RPC
Casca audio RPC
Inainte ca produsul sa fie trimis in service, va rugam sa contactati serviciul suport la numarul de telefon: 0372.770.777 sau pe mail la: garantii@esc-it.ro.
Garantia produselor RPC se rezolva in cel mai scurt timp posibil prin reparare sau inlocuire.
Procedura trimitere produse in service
Procedura trimitere garantii catre Euro Service Center Trade
Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
- Clientii din provincie vor trimite produsele pe adresa: EURO SERVICE CENTER TRADE : POPESTI LEORDENI, Sos. OLTENITEI, Nr.372, Jud. ILFOV, Cod postal: 077160, tel. 0372770777 (prin curier rapid).
- Clientii din Bucuresti vor aduce produsele personal la punctul de lucru din: Str. Ghercu Constantin Nr. 14 demisol (Regie), sector 6.
- Plata coletelor va fi suportata de client la trimitere catre service si de Euro Service Center Trade la returnare catre client (daca se constata in service defectul reclamat)
- Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
- Produsele vor fi insotite obligatoriu de copie dupa certificat de garantie si o fisa de service care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).
Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.
- Pentru informatii produse aflate in service si proceduri ne puteti contacta la numarul 0372770777 sau prin e-mail la adresa: garantii@esc-it.ro .
- Atat la introducerea cat si la rezolvarea unui produs aflat in service, va pleca automat un e-mail catre adresa dvs. din baza noastra de date. Va rugam sa urmariti si sa ne semnalati orice eroare strecurata in acest proces cat mai repede posibil.
- Urmatoarele categorii de produse va rugam sa le trimiteti in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente, in caz contrar nu raspundem de daunele provocate la transport:
– LCD
– UPS
– LAPTOP
– TABLETE
– SISTEME DESKTOP
Un produsul DOA (defect de nou – max.7 zile de la data achizitieiLikeIT/RHS) se va trimite in ambalaj original cu toate accesoriile si insotit de o copie dupa factura care atesta faptul ca produsul se incadreaza in cele 7 zile. Specificati pe colet si pe fisa de service: “ PRODUS D.O.A.”. Produsele D.O.A. vor fi creditate in 48 ore daca se constata defectul in service. Daca nu se constata defectul reclamat in service, produsul va fi returnat cu plata la destinatie.
- EURO SERVICE CENTER TRADE suporta transportul dus-intors prin NEMO EXPRES doar pentru urmatoarele grupe de produse aflate in garantie: monitoare ASUS, SAMSUNG, RPC, laptopuri ASUS si SAMSUNG, sistemedesktop ASUS, RPC si NJOY, tablete ASUS, Sycron, Njoy
Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere.
Garantie expirata, defecte din vina utilizatorului sau upgrade-uri neacoperite de conditiile de garantie
Vanzari componente hardware pentru diferite dispozitive precum laptop, desktop, imprimante si alte dispozitive.
Solutii IT pentru training-uri sau alte evenimente, solutii standard sau personalizare bazata pe experienta specialistilor nostri.
Servicii Profesionale de Recuperare Date de pe orice mediu de stocare defect, orice marca de Hard Disk si orice interfata.
Abonamente Service
Grija calculatoarelor si a altor dispozitive este a noastra. Prioritate la interventie, deplasare gratuita, control permanent.